#1 CERITA UBAT KUAT LELAKI HEBAT

UBAT KUAT LELAKI HEBAT

Label: ubat kuat lelaki,ubat kuat untuk lelaki, ubat kuat tahan lama, ubat kuat main, ubat kuat main lama, ubat lelaki kuat, ubat lemah syahwat, ubat lelaki perkasa, ubat jantan hebat, ubat kuat tenaga batin, ubat mati pucuk

.

ubat-kuat-lelaki

APA ITU UBAT KUAT?

Apa itu Ubat Kuat? Cerita pasal ubat kuat ni memang menarik. Bila kita buka topik ini untuk di bawa bersembang pasti akan berlarutan sampai ke cerita dalam kain. Sememangnya itulah tujuan kenapa ubat kuat ini dicipta dan sangat dikenali ramai. Ubat kuat dan seks tidak dapat dipisahkan. Mana ada kawan-kawan kita yang beli ubat kuat untuk kuat bekerja. Semuanya untuk kuat “main”. Dari yang belum kahwin sampai yang sudah banyak kali berkahwin masing-masing akan memberikan jawapan yang sama bila ditanya.

Kenapa Ubat Kuat ini digunakan? Ada berbagai sebab kenapa ia digunakan tetapi tujuannya adalah satu iaitu untuk melakukan persetubuhan. Bagi yang belum pernah makan ubat kuat ni janganlah asyik mencemoh mereka. Cuba anda berada di situasi mereka, apa yang anda akan lakukan. Kalau anda banyak duit boleh buat treatment yang mahal-mahal, kalau setakat gaji bulan-bulan pun “minus” apa lagi yang mereka mampu lakukan. Mereka bukan tak tahu yang ada sesetengah Ubat Kuat ini boleh membahayakan kesihatan mereka. Mereka terpaksa ambil risiko. Bagi yang kaki “main” tu saya “no komen” sebabnya nafsu seks masing-masing berbeza. Bila kita banyak bergaul dengan orang ramai kita akan dapat tahu permasalahan mereka. Yang asyik gelakkan orang yang makan ubat kuat tu bila sampai waktunya baru dia tahu betapa sengsaranya orang yang mengalaminya.

Rata-rata mereka yang menggunakan ubat kuat ini terdiri dari beberapa kategori:-

  1. Nafsu seks langsung tiada tapi tanggungjawab kepada isteri mesti diberi
  2. Nafsu ada tapi zakar lembik tak mahu menegang atau tak boleh tegang langsung
  3. Nafsu ada, zakar tip-top tapi nak kena operasi banyak cawangan, power mesti “on the dot”

Nafsu seks atau libido ini berkait rapat dengan masalah kesihatan tubuh badan dan juga paling penting ialah masalah mental. Jika peredaran darah dalam badan tidak sempurna secara tidak langsung peredaran darah ke zakar juga lemah. Zakar tidak mampu menegang dengan sempurna. Jika fikiran berserabut, fikirkan macamana untuk teruskan hidup ini dengan hutang sana sini, masalah bil tak bayar dan lain-lain pasti akan menyebabkan zakar anda tidak mampu menegang disebabkan oleh fikiran yang kusut tadi. Mode untuk berjimak pun tidak ada. Inilah saatnya di mana penggunaan ubat kuat boleh merangsang kekuatan seks seseorang lelaki itu. Faktor umur juga memainkan peranan di dalam pengambilan Ubat Kuat ini. Rata-rata mereka yg berumur 40an sudah mula berjinak-jinak dengan Ubat Kuat ini. Lebih-lebih lagi bagi mereka yang beristeri lebih dari satu. Isteri muda pula berumur dalam lingkungan 20an, memang masak la di”kerjakan”. Jangan gelak!….ini realiti kehidupan. Dah kena batang hidung sendiri baru tahu.

Ada juga Ubat Kuat yang digunakan oleh lelaki perkasa supaya dapt berjimak berjam-jam lamanya. Ini terpulang kepada apa yang diperlukan oleh individu tersebut. Nak jadi Superman ker, nak jadi Ultraman ker pilih la sendiri. Risiko tanggung sendiri. Bila sedap sorang-sorang, bila dah sakit terlebih dos heboh satu Malaya.

Mengikut pengalaman saya, rakan-rakan dan bahan bacaan Ubat Kuat ini mestilah diambil dengan ilmu pengetahuan. Contohnya kita mesti tahu tahap kesihatan kita, kandungan Ubat Kuat itu sendiri dan dari mana ianya dibuat. Ini adalah kerana terlalu banyak penjual yang hanya bertujuan untuk mengaut keuntungan semata-mata. Buat kajian, tanya kawan-kawan yang dah ambil dan kalau terdesak sangat ambil dalam dos yang minimum dahulu. Lihat kesannya kepada tubuh badan, kalau rasa macam nak mati tu buang ajerlah ke longkang walaupun pipit “ngang” semacam. Setakat pening-pening tu biasa la, jika belum pernah makan jamu atau herba akar kayu belakang tengkok pasti berdenyut. Bagi yang ada masalah darah tinggi dan masalah jantung tu berhati-hatilah dalam pengambilan Ubat Kuat ini.

ubat kuat

Beberapa tips kalau nak juga makan Ubat Kuat:-

  1. Pastikan kesihatan badan tip-top
  2. Banyakkan minum air suam
  3. Jangan minum dengan air limau, kelapa, alkohol, nescafe, teh, air karbonat
  4. Jangan makan dengan kenyang – elakkan makanan berlemak
  5. Lakukan senaman ringan pemanasan badan
  6. Jangan Over Dose nak jadi superman
  7. Jarakkan pengambilan – makan bila perlu sahaja
  8. Jangan amalkan makan pelbagai jenis Ubat Kuat
  9. Elakkan Ubat Kuat kaki lima
  10. Bagi yang umur dah lanjut tu letakkan Handphone dengan no.kecemasan sebelah katil

Sesetengah kesan Ubat Kuat ini mampu bertahan sehingga 2~3 hari. Berhati-hatilah menggunakannya.Berhati-hati juga dengan Ubat Kuat tiruan. Dahlah Ubat Kuat yang di makan perlukan pemerhatian, kena pulak yang tiruan memang nahas! Carilah agen-agen atau kilang-kilang yang boleh dipercayai. Panadol pun mereka boleh tiru. Mereka ini memang pakar dalam menciplak dan mengaut keuntungan.

Apa yang dapat saya simpulkan disini ialah lelaki tetap akan berhadapan dengan masalah seksual atau masalah tenaga batin ini. Oleh itu permintaan terhadap Ubat Kuat ini tidak akan putus sampai hari Kiamat. Bagi mereka yang memang terdesak untuk dapatkan Ubat Kuat ini perlulah berilmu. Banyak buat research dan banyakkan bertanya. Jangan risau, semua lelaki mengalami masalah yang sama. Yang selalu kata dia power tu lah sebenarnya yang selalu kecundang sebelum bertarung. Doktor pun sakit tau! Fenomena ubat kuat ini akan sentiasa menjadi topik hangat di dada-dada akhbar, tv dan internet.

Nasihat saya, jangan gunakan Ubat Kuat ini untuk seks bebas, seks rambang atau seks luar nikah. Hukuman untuk pembuangan bayi dan jika bayi mati adalah berat.

Bagi Suami-suami yang lemah tenaga batin tu carilah ikhtiar demi isteri tersayang. Bagi para Isteri pula bantulah suami dalam menangani masalah ini, jangan asyik marah-marah tak tentu pasal. Ini akan menyebabkan si suami hilang nafsu untuk bersama. Betapa ajaibnya suara wanita mampu menegangkan zakar lelaki dan mampu menidurkannya buat selama-lamanya. Para-para isteri di luar sana. Bukalah minda masing-masing. Hubungan seksual yang halal adalah suatu kurniaan Tuhan yang amat berharga. Terdapat 1001 rahsia terkandung di dalamnya. Fikirkanlah kenapa zakar menegang apabila terbayangkan faraj….[kecuali mereka yang mati pucuk, heheheh].

.

ubat-kuat-lelaki

.

Tags: lelaki, hebat, kuat, tenaga, batin, zakar, lemah, lembik, ubat kuat, ubat, kuat, tiruan, berhati-hati, power, masalah, kesihatan, bahaya, risika, nafsu, seks, seksual
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (1 vote cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +1 (from 1 vote)
#1 CERITA UBAT KUAT LELAKI HEBAT, 10.0 out of 10 based on 1 rating

Originally posted 2011-07-27 08:54:07. Republished by Blog Post Promoter

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>