Wangian Hot Perfume Phero-X Untuk Lelaki Memikat Wanita

Wangian Hot Perfume Phero-X – Hormon Pemikat Wanita

Wangian hot perfume [Phero-X] merupakan wangian hormon pemikat wanita yang paling laris jualan di Malaysia sejak tahun 2005 lagi. Wangian hot perfume [Phero-X] telah membantu ramai lelaki menyelesaikan masalah lelaki untuk berhadapan dengan wanita. Ya !! Mungkin wanita idaman, wanita yang anda tertarik dan terpikat untuk dijadikan pasangan hidup yang pertama atau seterusnya….

 

Tahniah !

Anda baru saja menemui cara pantas yang dapat membantu anda mendapat ramai kenalan baru, kekasih, mempengaruhi orang, dengan lebih berjaya dan dengan lebih rasa seronok!

MEMIKAT WANITA DALAM SESAAT, Teknologi Morgan Lab Russia

wangian hot perfume phero-x

Bayangkan anda boleh membuatkan wanita terus merasa ada daya tarikan semulajadi mengenai diri anda.. Kagum kan???
Bagaimana jika anda mendampingi wanita dan dia terus merasakan perasaan tertarik dengan anda??
Bagaimana jika ia tertarik tanpa sebarang sebab yang logik??

KUASA MEMIKAT TIADA TANDINGANNYA…!

Ada yang mengatakan Wangian Hot Perfume [Phero-X] ini sebagai…

wangian hot perfume phero-x untuk lelaki

Pheromones Phero-X Membangkitkan Rasa Minat Wanita Kepada Pemakai Wangian Hot Perfume Ini..

Pheromones, sejenis hormon lelaki, pemikat wanita semulajadi (yang berkuasa) anda boleh memikat, mempesona, menguja, dan MENGGODA mana-mana wanita. Pheromones akan meningkatkan daya keterampilan anda, terhadap wanita secara mendadak. Di-jamin oleh saintis antarabangsa! Jadilah WIRA dalam arena memikat wanita!

Pheromones membolehkan anda kelihatan seksi dan menawan. Wanita akan merasa cukup selesa dan tertarik dengan bau badan anda tanpa anda sedari walaupun ketika anda berpeluh.

wangian hot perfume phero-x terbaik untuk lelaki

Phero-X TERBAIK Untuk Semua Lelaki Yang Ingin Menjadikan Lebih Menyerlah Di Hati Wanita..

Pheromones juga akan menjadikan lebih mata memandang kearah anda tanpa paksaan dengan kuasa memikat ini, anda pasti akan dapat lebih perhatian. Anda akan dapat lebih senyuman dari wanita. Anda dapati hubungan menjadi lebih baik secara spontan. Hari yang anda lalui, pasti akan lebih menyeronokkan! Wanita akan tertanya2 bau apakah ini..lain semacam jer tapi sangat best dan selesa. ermm!! pelik kan..

Memperkenalkan wangian hot perfume; terbaik untuk memikat hati, cinta dan disenangi oleh wanita…Phero-X

khas untuk lelaki wangian hot perfume phero-x

PHERO-X | Wangian Hormon (Pheromones) Memikat Terbaik Dalam Kelasnya..

Pheromone Konsentrasi 25x ganda, yang terulung!!

Semenjak 1703, ahli sains telah mengetahui terdapat organ dalam hidung yang dikenali sebagai vomeronasal organ atau VNO. Mereka fikir organ VNO tidak ada fungsinya. Tetapi 25 tahun terakhir ini, ahli sains telah menemui bahawa VNO peka terhadap pheromones.

Pheromones tidak boleh dihidu baunya oleh hidung, pheromone hanya dapat dikesan dan diterjemah oleh veromenasal organ – VNO (organ yang terdapat pada pangkal hidung). Kajian menunjukan bahawa ia berkesan & terbukti secara saintifik boleh mempengaruhi sikap & tindak balas seseorang. Kesan-kesan pheromone boleh anda rasakan pada waktu-waktu tertentu. Cuba ingat waktu anda tiba-tiba tertarik pada seseorang apabila berselisih dan bertembung secara tidak sengaja. Jika anak anda rindukan anda, berikan sahaja pakaian yang anda pakai kepadanya, rindunya pasti terubat! Tahukah anda, haiwan peliharaan mengenali anda bukan melalui rupa paras, tetapi melalui bau!

cara memikat wanita wangian hot perfume phero-x

Sekarang telah dibuktikan bahawa manusia menghasilkan dan bertindakbalas terhadap pheromone. Ianya dipanggil (chemistery). Kajian menunjukkan bahawa pendedahan kepada pheromone lelaki memberikan kesan kepada peredaran haid wanita, seterusnya kepada kesediaan dan perasaan wanita untuk dibelai dan untuk melakukan hubungan intim.

Pernah anda lihat lelaki, walaupun rupanya tidaklah hensem, atau benar-benar macho, nampaknya dapat memikat ramai wanita? Hendak dikatakan beliau kaya, tidak juga. Kemungkinan besar, beliau menghasilkan lebih banyak pheromones yang dapat dikesan wanita, berbanding anda! Sekarang tidak mustahil untuk sesiapa jua mencuba kekuatan memikat yang terhasil oleh pheromones.

wangian hot perfume phero-x untuk suami

Amat Disyorkan Kepada Para Suami Ketika Bersama Isteri, Menimbulkan Aura Segar, Memikat & Ceria…

Pheromones adalah bau semulajadi yang dikeluarkan oleh badan, untuk berkomunikasi dengan orang di sekeliling anda. Melalui pelbagai kajian, saintis mendapati bahawa manusia menggunakan bau sebagai perantara yang mengawal tingkahlaku ketika berkomunikasi, secara sedar atau tidak.

Sekarang telah diketahui bahawa tingkahlaku manusia dipengaruhi kuat oleh deria bau semulajadi ini. Bau ini dapat menolong anda menarik perhatian dan memikat mereka yang berlainan jantina.

Kajian menunjukkan wanita memilih lelaki yang mereka suka bukan hanya berdasarkan rupa semata-mata. Mereka memilih lelaki yang mereka rasakan ada sifat kelelakian yang kuat. Dan sekarang anda bertuah kerana dengan kuasa pheromones dari Phero-X, anda boleh membuat mana-mana wanita merasakan perasaan tertarik yang amat sangat terhadap anda.

Phero-X mengandungi pheromone manusia tulen jenis (5-Alpha-Androst-16-En-3-One), yang akan membuat mana-mana wanita yang berada dekat dengan anda merasa tertarik kepada anda. Wanita akan memuji bau anda yang begitu menarik dan sedap, sebenarnya mereka tertarik pada pheromones yang terkandung dalam Phero-X.

Phero-X bukan pheromone yang berasal dari haiwan, jadi anda boleh menggunakannya tanpa was-was. Kajian mengenai pheromones telah membuktikan yang ia boleh menaikkan sifat romantik wanita dan membuatkan mereka inginkan lebih perhatian dari lelaki. Kami menjamin 100% penggunaan Phero-X akan menyemarakkan lagi kasih-sayang pasangan anda!

Apakah pheromones?

Setiap haiwan di muka bumi (termasuk manusia) menghasilkan dan bertindakbalas terhadap pheromones. Ia adalah sel hormon yang dikeluarkan melalui liang peluh dan hampir tidak BERBAU. Pheromone hanya dapat dikesan oleh organ (VNO) veromenasal yang terdapat pada pangkal hidung. Pheromones adalah hormon pemikat wanita paling berkuasa di dunia!

Ada lelaki yang boleh menghasilkan pheromones secara banyak, manakala ada sebahagian lelaki mengeluarkan pheromones terlalu sedikit dan mungkin tiada langsung. Lelaki-lelaki ini, yang mampu mengeluarkan pheromone dengan banyak secara semulajadi, mungkin anda lihat, mereka kelihatan lebih berkarisma dan punyai aura yang menakjubkan! Kadang-kadang, walaupun rupa mereka tidak menawan, tiada duit yang banyak, mereka dapat menawan gadis-gadis yang sangat cantik dan rupawan! Itulah yang dikatakan (body chemistry) daya bau badan yang mampu memikat – atau mungkin mereka telah menggunakan kuasa Phero-X!

Efek penggalak libido pheromones:

Pheromones bukan hanya mampu memikat seks yang bertentangan, ia juga merangsang libido pasangan anda. Ini bermaksud, dengan menitiskan Phero-X pada nadi anda, iaitu di pergelangan tangan dan leher, juga di belakang cuping telinga, daya tarikan seksual anda akan meningkat. Ini pasti membantu hubungan intim anda dengan kekasih anda. Wanita tidak akan terlepas olehnya! Ia seperti MAGNET. Dengan efek Phero-X ini, anda akan MEMPEROLEHI kelebihan berbanding lelaki-lelaki lain. Gunalah setiap masa, dan anda akan perasan bahawa, anda akan lebih sukses dengan wanita. (Janganlah risau, sebotol Phero-X ini boleh tahan sehingga 2-4 bulan lamanya!)

Phero-X akan meningkatkan keinginan (libido) wanita sekeliling anda secara sedar atau tidak. (kajian secara saintifik dan kllinikal yang dijalankan ke atas pengguna-pengguna pheromones) ia mengekalkan dan memanjangkan tempoh perkahwinan, persahabatan dan persaudaraan. Ini membuktikan pheromones bukan sekadar penggalak libido. Ia juga membantu anda mengharungi kehidupan dengan lebih berjaya. Cubalah sendiri! Anda pasti akan teruja.

Pheromones (hormon pemikat wanita) telah berjaya dihasilkan oleh sebuah makmal terkemuka Morgan Labs’ di negara Rusia.
Kebiasaannya pheromone manusia terdapat di celah ketiak ketika perpeluhan berlaku. Pheromone semulajadi ini adalah satu evolusi kehidupan yang sangat menakjubkan. Penemuan saintis mendapati bahawa, wanita memilih lelaki yang bakal menjadi bapa kepada anaknya berdasarkan faktor-faktor PHEROMONE yang dimiliki oleh lelaki tersebut! Fakta ini memang menarik dan harus anda berikan perhatian, bukankah begitu?

Bagaimana Phero-X Berfungsi Seperti Dalam Filem Ocean 13 Ini

wangian hot perfume phero-x memikat wanita dengan mudah

Kesan Penggunaan Phero-X Kepada Lelaki !!

Phero-X (Androstenone)

Saintis mendapati Pheromone paling banyak dikeluarkan melalui liang peluh, terutamanya ketiak! Androstenone dapat merangsang wanita dan akan membuatkan mood wanita lebih baik! Ia terbuki dapat menyuburkan wanita secara biologi.

Phero-X mengandungi kandungan pheromone manusia tulen, pada gred tinggi dan terbaik, antara yang paling tinggi kepekatannya berbanding lain-lain jenama yang berada di pasaran. Anda pasti perolehi kesan yang OPTIMUM setiap kali menggunakannya.

Phero-X adalah pheromones yang diadun dengan minyak berasaskan tumbuhan, tanpa sebarang alkohol. Pembeli harus berhati-hati membeli produk pheromones sintetik, campuran bahan asasnya alkohol seperti ethanol dan sebagainya, kerana kajian menunjukkan bahawa pheromone akan rosak dan musnah dalam masa beberapa saat, sebaik saja ia dilarutkan ke dalam bahan berasas alkohol.

wangian hot perfume phero-x terbaik untuk lelaki

Phero-X Menjadi Teman Lelaki HEBAT Sejak Tahun 2005 !!

Soalan Yang Biasa Ditanya

S. Kenapa saya tidak pernah mendengar mengenai organ VNO dan pheromones?
J. Ia adalah penemuan yang baru dan media telah mula melaporkannya. Mungkin anda tidak pernah mendengar mengenai pheromones dan VNO, jangan risau, ianya pasti akan disiarkan dalam TV dan saluran Astro kegemaran anda seperti National Geographic Special dan sebagainya.

S. Bagaimana menggunakan Phero-X?
J. Titiskan Phero-X pada kolar baju, atau pergelangan tangan atau leher dan pada belakang cuping telinga. Bergantung kepada biokimia kulit anda, inilah faktor paling kritikal. Cara anda menggunakannya memainkan peranan penting. Kesilapan yang biasa dilakukan pengguna yang baru adalah menggunakan pheromones dengan banyak sekali. Disebabkan Phero-X adalah pekat, hanya 1-3 titis diperlukan. Menggunakan dengan LEBIH BANYAK Phero-X TIDAK AKAN meningkatkan kesan-kesannya. Tentulah dengan menggunakannya secara berjimat-cermat, anda tidak akan hehabisan Phero-X dengan cepat. Gunalah sedikit yang mungkin, anda dapat manfaat dengan mendapat kesan yang lebih baik, pada kos yang lebih jimat.

S. Benarkah badan kita mengeluarkan pheromones secara semulajadi?
J. Ya tepat sekali. Kita berkomunikasi antara satu dengan lain setiap masa secara ilmiah menggunakan bau (pheromones). Inilah hal yang tidak banyak orang sedari.

S. Jika badan kita mengeluarkan pheromones secara semulajadi, kenapa kita perlu bantuan Phero-X?
A. Kerana amalan harian kita. Apa yang kita lakukan setiap hari, pada setiap pagi? Mandi bukan? Ini akan membasuh dan memusnahkan pheromones kita! Lagi pula kita telah bertemadun. (Kita mengenakan baju dari hujung rambut sampai kehujung kaki, ini menutupi 90% kulit yang merembeskan pheromones ke udara) Apabila kita menggunakan Phero-X, pheromones akan diganti semula dengan yang telah musnah dengan yang baru. Kita akan perolehi semula kuasa berhubungan melalui deria bau dengan orang sekitar kita.

S. Berapa lama ianya bertahan?
A. Pheromones kami dapat bertahan sekurang-kurangnya 6-12 jam apabila dikenakan pada pakaian.

S. Apakah manfaatnya menggunakan produk pheromones Phero-X?
- Lebih mata memandang dan senyuman ke arah anda
- Anda akan dilihat lebih menarik dari segi seksual
- Lebih temujanji dan hubungan seksual
- Memperbaiki hubungan yang anda ada sekarang
- Lebih pesona ketika berasmara
- Wanita akan lebih relaks dan lembut dengan anda
- Wanita akan mula rasa ingin berbual dengan anda
- Meningkatkan konfiden anda
- Lelaki-lelaki akan merasa aura kejantanan anda
- Hubungan secara / perniagaan /pekerjaan / peribadi akan jadi lebih bagus

beli wangian hot perfume phero-x di johor bahru

Kelebihan Phero-X Berbanding Dengan Pheromones Lain !!

Bagaimana cara menggunakan Phero-X ini?
Mudah. Titiskan Phero-X (1-3 titis) pada nadi pergelangan tangan dan sapukan sedikit pada leher dan belakang telinga atau pada pakaian anda. Phero-X akan bersatu dengan peluh anda dan akan menghasilkan satu bau yang amat unik, ini akan membuatkan kebanyakan wanita tidak senang duduk!

Apa yang membezakan Phero-X dengan lain-lain jenama yang ada di pasaran?
Kebanyakan jenama lain, mempunyai campuran pheromones yang tidak seimbang, Phero-X dicipta bukan untuk memikat binatang atau haiwan. Ia dirumus untuk memikat manusia. Kebanyakan produk pheromones yang berada di pasaran, menggunakan pheromones sintetik haiwan, kerana ia murah dan mudah untuk dihasilkan secara banyak. Phero-X bukan mengenai kuantiti, tetapi ia mengenai kualiti dan dicipta khusus untuk memikat manusia.

Apa yang akan anda miliki nanti adalah pheromones sintetik manusia yang tinggi nilainya, pada gred yang paling tulen, 100% (androstenone) 5-Alpha-Androst-16-En-3-One tiada campuran pheromones lain. Tetapi Phero-X tidak berhenti di situ, produk lain mendakwa paling berkuasa, tetapi Phero-X adalah satu-satunya jenama yang dikeluarkan oleh makmal Morgan Labs di Rusia yang dibenarkan dijual di USA dan EROPAH dengan 25x ganda kepekatan bahan aktif. Ini bermakna 2.5 kali ganda lebih kuat dari jenama-jenama pheromones terkemuka! Bandingkan kami dengan pesaing-pesaing yang ada, anda akan dapati, tiada produk lain yang boleh menandingi Phero-X dalam pasaran sekarang.

REVIEW PHERO-X OLEH PENJUAL BERPENGALAMAN

jom beli wangian hot perfume phero-x di johor bahru

Sebahagiaan Dari Testimoni Phero-X | Pelanggan Puashati & Suka Dengan Phero-X !!

“Pada satu petang lepas main bola,,, tengah rilek-rilek nak minum air… 5 orang member datang tanya… Eh.. kau pakai minyak wangi apa??? Saya kata takdelah… mana pakai minyak wangi… peluh kut! Itulah pengalaman saya mengggunakan Phero-X dalam masa 2 bulan ni…”

- Kamal

“Saya pernahlah nak keluar rumah satu malam tu… tiba-tiba anak dara saya tegur… umurnya lingkungan 18 tahun… dia kata… Papa.. papa nak pergi mana dengan bau yang seksi tu??? Elok papa duduk rumah jer… kang tergoda perempuan yang tercium bau papa ni…. Saya hanya tersenyum dan kata… jangan risau… papa ok!”

- Hasyim

“Ni pengalaman real yang saya alami…. dalam pukul 12 tengahari… ketika waktu LUNCH’ saya menerima panggilan dari seorang secret admirer… dia kata minat sangat dengan saya dan nak jumpa… alih-alih tengok.. rupanya awek department sebelah jerr… hingga kini saya dah couple dengan dia… pernah saya tanya??? awak syok kat saya sebab apa??? dia kata adalaaahhh… emmm… Saya tahu.. ni mesti Phero-X punya penangan”

- Zainuddin

“Pengalaman saya tidaklah seseronok mana, tapi memang saya perasan… saya drive dari rumah, lepastu parking. Naik Monorail ke tempat kerja… dalam monorail… kadang-kadang penuh sendat, kadang-kadang lapang… apa yang saya perasan memang.. eye contact cukup banyak… Saya perasan,,, pompuan-pompuan ni yang lebih-lebih, siap gesel-gesel punggung lagi… ”

- Anthony

“Saya harap encik janganlah expose sangat testimoni saya ni… sebab sensitif,,, saya memang dapat pikat ramai wanita… dan ehem.. ehem… ehem… saya harap encik lebih arif dan faham .. betul tak?”

- Tan

“Buka jer penutup Phero-X… satu ofis bau dia jeee… 8 orang keruyun nak tau apa bendanya Phero-X ni… cepat-cepat saya sorok… diorang tanya… weh bau apa nih??? Aku diam jer… buat-buat tak tahu”

- Saiful

“Sales dan jualan saya makin meningkat, saya dapati pelanggan-pelanggan, lebih-lebih lagi wanita… senang betul nak close’ …. Apa yang boleh saya cakap,,, syabas…. dan thank you dengan produk pheromones Phero-X™ ni… TQ!”

- Daniel Qudsi

Phero-X Terbaik Untuk Semua Lelaki !!

AYUH… JANGAN TUNGGU LAGI !!

PHERO-X MESTI ADA DALAM KOCEK SEMUA SUAMI… JUGA PERLU ADA DALAM KERETA ANDA !!

GUNAKAN PHERO-X DENGAN YAKIN.. DAPATKAN SEKARANG JUGA PHERO-X DENGAN TAWARAN YANG AMAT ISTIMEWA INI

BELILAH SEKARANG JUGA !!

————————————————

Promosi Istimewa !!

BAGAIMANA UNTUK SAYA MEMBUAT PESANAN..?
 
Sila ikuti beberapa langkah mudah dibawah

 Tempah PHERO-X™ Original Online

CARA MEMBUAT TEMPAHAN

Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit

1. Bankin RM69 ke Akaun :

Nama : Saiful
Nama Bank : Maybank Berhad
Acc No : 105019751614

Perhatian : Pembayaran melalui Maybank2u, anda di galakan membuat lebihan bayaran
sebanyak 1, 2 @ 3 sen. Ini untuk memudahkan kami mengesan bayaran tempahan anda.

2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : O19-2228989
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk : PHX

Contoh :-

Lokman Bin Mohamad<space>No 5, Jalan P/9a, Kawasan Perusahaan Sek 13, 43650 Bandar Baru Bangi Selangor<space>Maybank<space>RM69<space>10.00AM <space>150512<space>PHX  

————————————————-

P.S – Phero-X Pheromone bukanlah minyak pengasih yang berunsurkan kepada perkara negatif. Ia dicipta secara saintifik untuk meningkatkan keharmonian kehidupan berumah tangga dan meningkatkan keterampilan diri di dalam pergaulan bersama masyarakat.

P.S.S – Kesan keatas setiap individu adalah berbeza. Produk Phero-X dihasilkan oleh makmal Morgan Labs LCC dan ianya tidak mengandungi bahan berasaskan haiwan.

P.S.S.S – Anda berurusan dengan pihak syarikat iaitu Zikryah M&S. Kami telah beroperasi sejak dari tahun 2007 lagi dan telah menjual beribu botol Phero-X (kesemuanya selamat sampai ke tangan pembeli). Jadi anda tidak perlu takut atau ragu-ragu untuk berurusan dengan kami. Terima Kasih.

wangian hot perfume paling hot untuk lelaki

Phero-X Wangian Hot Lelaki Wangian Hormon Paling Berkesan Untuk Lelaki !!

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)

Originally posted 2013-04-16 08:02:34. Republished by Blog Post Promoter

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>